Sunday, December 26, 2010

visiting anyah - part 2

20 disember, hari kedua aku kt rumah anyah, hari nyh anyah bawak kami pgy pantai morib pulak,
HUHU, best arh, pantai morib kn dkt ngn banting je, hari tu hujang pulak, tapi naseb baik sekejap je, dalam pukol 5 camtu kami pgy la pantai morib tu, yg pgy masa tu mak, ayah, anyah, and aku je, abang ngah tak pgy sebab dya jaga iman kt rumah .

Ombak masa tu kuat gila, sebab baru lepas hujan kn, best gk jalan-jalan kt pantai morib,
pantai morib sekarang nyh dh cantik, banyak kedai-kedai dh naek, tak macam aku pgy sebelum nyh, kosong je, masa aku sampai tu kedai-kedai baru nk bukak, diorang tengah susun meja masa tu, sementara tunggu kedai makan nk bukak kami pgy bergambar banyak-banyak dulu, HAHA .


Lepas boring lepak kt tembok tepi laut tu, kami pon pgy makan, kedai-kedai makan pon dh bukak dh, kami makan kt kedai makan juvita, thailand punya kedai, HAHA, perot pon dh lapa, aku order nasi goreng thai lah, ngn milo tarik, memang kaw lah, HUHU, for desert kami makn kerang bakar, sedap oow, dh habes makan and bayar, kami pon berangkat la, masa balik tu kami ada lalu kt ladang kelapa sawit tempat jutawan kosmetik sosilawati dibunuh tu, kakak aku cita kt tempat tu malam-malam ada byk bunyi, org menangis lah, org menjerit lah, untuk aku pulak, jgn percaya la bende-bende camtu, karut je .

*to be continue...

No comments:

Post a Comment