Sunday, December 26, 2010

visiting anyah - part 1

19 disember hari tu aku pgy rumah kakak aku kt banting, mak dengan ayah aku yg ajak pgy sekali, aku ikot je, kali nyh kami tak pgy naik kereta tapi naik kereta api, baru adventurous sikit kn
HAHA, satu family naik kereta api, kami naik kt stesyen kereta api taiping, kereta api sampai lebih kurang pukul 10 pagi la, kami pon naik kereta api .

Disebabkan tiket aku beli lewat sikit, aku duduk kt gerabak laen, mak and ayah aku pulak dudok kt gerabak laen, tempak duduk aku masa tu 7D, 7C plak ada seorang awek yg duduk, HAHA, bertuah sungguh aku kali nyh, dya nk pgy singapore, lgy jauh dpd aku, ak nk turon kt KL sentral je, sampai kt KL sentral, anyah, kak yang, abang ngah and iman jemput kami kt situ, lepas tu ambek ERL sampai putrajaya, bru naek kereta sampai kt banting, sampai kt rumah kakak aku pon lebih kurang pukol 5 petang dh, penat gila lah .

*to be continue...

No comments:

Post a Comment