Saturday, December 18, 2010

a fresh new hope

Bismillahhirahmanbirrahim,

Hari nyh, 18 Desember 2010, aku mulakan aku punya posting,
mungkin blog dulu dah terkubur kot, and aku x nak pikir lgy pasal blog yg dulu,
from now I will stick to this blog, blog nyh akan menceritakan kisah aku,
oh ya, aku belum perkenalkan diri lgy kn,
baiklah, sejak lahir aku diberi sebuah nama, sama lah mcm bayi yg lain kn,
Fakhrul Rahman, or Fakhrul, that's what they call me,
xde nama pendek, xde nama panjang, only Fakhrul,
taon nyh 2010 umur aku 15, form 3 lgy,
taon depan I'm going to be 16, hihi, boleh amek lesen moto,
I have 4 siblings, 2 parents, itu family aku,
aku nyh anak ke 4, bongsu la kata kan, mungkin anak manja kot, hehe

Masih single, buat masa sekarang, i will keep that status,
muka aku terlalu kacak kot, sebab tu la dok single je sampai sekarang, haha ;)
prinsip aku senang je, ' happy dan senyum ', kalau boleh jgn selau sedeh,

mungkin sampai sini saje lah kot entry nyh,
maleh nk taep lgy, cerita pasal diri aku pon x byk,
lastly, saya nyh budak baru nk up, jadi mintak tunjuk ajar ye, huhu ;p
sekian, terima tasih .

-TAMMAT-



No comments:

Post a Comment